skip to Main Content

Go to marked strategi for vodkaen fra Nordic Soil

UDLØBET/EXPIRED

Vodkaen fra Nordic Soil skal stå på de mest eksklusive hylder, barer og restauranter. Hvordan kommer det til at ske?

Lidt mere information om problemstillingen
Chefkok og Michelinkok Claus Henriksen fra Dragsholm Slot er begejstret og bruger vodkaen til de bedste cocktails. Hvordan kommer Nordic Soil ud til de øvrige Michelinrestauranter og de bedste barer – både i Danmark og i udlandet. London, New York, Paris, Berlin osv. står på ønskelisten. Og hvilke steder skal vælges i første bølge? Og hvilke i 2. bølge?

Der ønskes et meget konkret forslag både til konkrete steder, pitch-fortælling og proces.

Kort beskrivelse af Nordic Soil
Hemmeligheden bag vores krystalklare vodka er Jorden. Det er derfor,vi kalder den ”Nordic Soil”. Hvert år tapper vi vores kobberkedler for de dyrebare dråber, som kommer fra regionens overskydende kartofler. De er dyrket på en inddæmmet, vitaminrig forhenværende havbund, så de er mættet af intensiteten af den jord, der stod under vand i tusinde år.

Destilleri Lammefjorden har lokale rødder – det har produktet også. Selv om den færdige vodka er tiltænkt at skulle nydes i København, New York og London, har den stadig smag af Lammefjorden.

Du kan læse meget mere om kommunen og egnen på http://www.nordicsoil.dk/

Projektperiode og ansøgningsfrist
Vi aftaler i fællesskab projektperioden. Kontakt os hurtigst muligt hvis du er interesseret. Vi screener henvendelser løbende.

Kontaktoplysninger
Nordic Soil, tlf. 99557265, mail info@nordicsoil.com

Back To Top
X
X